Datascan Remote Support
Wij doen altijd ons uiterste best u te verzekeren van goede service en ondersteuning.
Hierdoor kan het voorkomen dat één van onze printspecialisten u verzoekt om toestemming voor hulp op afstand.
Indien u hiermee instemt, klik dan op de onderstaande button, waarna u het Remote Support programma kunt downloaden en uitvoeren. Wij zullen u daarna vragen om het unieke ID-nummer en het wachtwoord. Dit ID-nummer en het wachtwoord zijn uitsluitend van toepassing op déze remote sessie. Zonder uw toestemming wordt geen verbinding gelegd met uw pc en daarnaast kunt u te allen tijde de verbinding verbreken.
Werkwijze:
1. Kies voor Uitvoeren. 2. Indien nodig nogmaals kiezen voor Uitvoeren. 3. Kies Ja en Doorgaan om toestemming te geven de applicatie TeamViewer uit te voeren. 4. Het volgende scherm word u getoond: 5. Geef de getoonde ID en het wachtwoord door aan onze medewerker. 6. Het remote support wordt nu gestart.
|